۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶
کد خبر: ۶۶۵۳۷۶

رونمایی از کتاب «ابوباران»|خاطرات مترجم ارتش آمریکا که مدافع حرم شد

رونمایی از کتاب «ابوباران»|خاطرات مترجم ارتش آمریکا که مدافع حرم شد
کتاب «ابوباران»، روایتی از خاطرات جانشین فرمانده شهید و بنیانگذار تیپ فاطمیون سه‌شنبه ۱۵ مهر در سالن سوره حوزه هنری رونمایی می‌شود.
به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، کتاب «ابوباران»، روایتی از خاطرات مصطفی نجیب، جانشین فرمانده شهید و بنیانگذار تیپ فاطمیون سه‌شنبه ۱۵ مهر در سالن سوره حوزه هنری رونمایی خواهد شد.

این کتاب که به قلم زهرا سادات ثابتی نگارش و به همت انتشارات خط مقدم، راهی بازار نشر شده، خاطرات شهید مصطفی نجیب، دفتردارِ شهید علیرضا توسلی معروف به «ابوحامد» فرمانده و بنیانگذار تیپ فاطمیون را روایت می‌کند.

در بخش ابتدایی این کتاب می‌خوانید: «من در ایران به دنیا آمدم؛ اسفند ۱۳۶۲؛ اما یک ایرانی محسوب نمی‌شدم. پدر و مادرم بیش از چهل سال پیشتر، از افغانستان به ایران مهاجرت کرده بودند؛ اما آن‌ها هم ایرانی شناخته نمی‌شدند...» انتشارات خط مقدم جدیدترین عنوان خود را در شمارگان یک‌هزار نسخه و قطع رقعی، به بهای ۴۴ هزار تومان روانه بازار نشر کرده است.

این مراسم روز سه شنبه، ۱۵ مهر از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۸ در سالن سوره حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، با سخنرانی سردار محمدرضا فلاح‌زاده معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه،  سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی،  محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری و مرتضی سرهنگی مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت و با حضور جمعی از نویسندگان و فعالان فرهنگ و کتاب برگزار می‌شود./826/د102/ق
ارسال نظرات